FANDOM

Zayn Malik
Zayn Malik .jpg
Profili
İsmi

Zain Javadd Malik

Yaşı

12 Ocak 1993 (21 yaşında)

Göz rengi

Siyah

Resmi Sitesi

One Direction Music

Zain Javadd Malik veya bilinen adıyla Zayn Malik, (12 Ocak 1993, Bradford, İngiltere), Pakistan asıllı, İngiliz şarkıcı ve söz yazarı. One Direction adlı müzik grubunun üyesidir.

Biyografi

Zayn Malik'in babası Pakistanlı Yaser Malik ve annesi İngiliz Tricia Malik'tir. Malik'in üç kız kardeşi var Doniya, Waliyha ve Safaa. Bradford'un East Bowling tarafında büyüdü. İlk okulda Lower Fields'a ve lisede Tong High School'a gitti. Zayn küçüklüğünü "Küçükken başa çıkılması zor biriydim. Biraz hiperaktiftim ki annem bile beni çocuk arabasında gezdirirdi." diye anlatıyor. Annesi de Zayn'i "Zayn bilgisayar başında şarkılara saatlerce eşlik ederdi." diye anlatıyor. Zayn Malik saçları yüzünden ilk iki okulundan atıldığını ama kız kardeşleri ile başka okula geçince uyum sağladığını söylemektedir.

X Factor ve One Direction

2010 yılında Malik X-Factor'e "Let Me Love You" şarkısıyla katıldı. Ancak Boot Camp'ta diğer grup üyeleri gibi elendi. Nicole Scherzinger onların elenemeyecek kadar yetenekli olduğunu düşündüğü için Liam Payne, Niall Horan, Louis Tomlinson, Harry Styles ve Zayn'e yarışmaya grup katagorisinde devam etmelerini tavsiye etmiştir. Beşi One Direction isimli bir grup kurarak gruplar kategorisinde yarıştılar. On hafta sonunda finale kadar yükselen grup yarışmayı üçüncülükle bitirdi. One Direction ile 8 single ve 3 stüdyo albümüne imza atmıştır. 2012 yılında grubun 2. stüdyo albümü Take Me Home çıkmıştır.Grup 2013 yılının Kasım ayında 3.stüdyo albümleri olan Midnight Memories'i yayınlamıştır.

Also on FANDOM

Random Wiki