FANDOM

Sorular & Cevaplar sayfasına hoşgeldininiz. Burada, Yabancı Şarkılar Wiki topluluğu ile ilgili *ÖNEMLİ* sorularınızı sorabilirsiniz. Bu sayfayı kötüye, spama, kopma gibi saçma sapan gülücük işaretleriyle doldurmamaya kullanmamak için dikkatli olun. Eğer kuralları çiğnerseniz idari disiplin tabi olacaktır. Herhangi bir sayfa yöneticisi sorularınıza cevap verecektir.

Önemli Not: Eğer herhangi bir kişiye kendine özel bir soru sormak için geldiyseniz, burayı kullanmak yerine şahsın mesaj duvarına sorun.

Kendi sorunuzu sormadan önce soracağınız soruyu dikkatlice okuyun. Bazı soracağınız soruların daha önceden sorulup yanıtlanmış olmamasına dikkat edin. LÜTFEN sorunuzu sormadan önce şansınızı deneyip uygun bir şekilde Wiki içinde arama motoruna sorun.

Sorabileceğiniz Türler

  • Wiki Tasarımı/Teknik Yardım
  • Şarkılar
  • Şarkıcılar
  • Diğer yardım konuları

Sorunuzu "Yabancı_Şarkılar_Wiki_tartışma:Sorular_&_Cevaplar" sayfasına gidip (veya sayfa adının hemen yanındaki "Tartışma" butonuna basarak) imzanızı bırakarak sorduğunuzda, bir yöneticiden en kısa zamanda cevap gelecektir. İmzanızı bırakmadığınız takdirde sorunuza cevap verilmeyecek ve sorunuz silinecektir!