FANDOM

Şarkıcı Şarkıları
Selena Gomez
Selena.jpg
Profili
İsmi

Selena Gomez

Yaşı

22 Temmuz 1992 (21 yaşında)

Göz rengi

Kahverengi

Resmi Sitesi

https://www.facebook.com/Selena?ref=ts&fref=ts

Selena Marie Gomez (d. 22 Temmuz 1992, Grand Prairie, Teksas), ABD'li oyuncu ve şarkıcı. En iyi bilinen rolü Emmy ödüllü Waverly Büyücüleri adlı Disney Channel dizisindeki Alex Russo karakteridir. Sonradan Selena, Another Cinderella Story, Waverly Büyücüleri: Film ve Prenses Koruma Programı gibi filmlerde de rol aldı. Ayrıca Ramona and Beezus adlı sinema filminde de rolünü devam ettirdi.

Selena'nın kariyeri müzik dünyasına doğru genişledi; Gomez, Selena Gomez & the Scene adlı pop grubunun kurucusu ve solistidir. "Kiss & Tell","A Year Without Rain" ve "When The Sun Goes Down" adlı üç tane RIAA Altın sertifikalı albümü çıkartan grup, Nisan ayı itibariyle Amerika Birleşik Devletleri'nde 1.354.000 tane albüm satışı yaptı. Ayrıca Gomez, Hollywood Records ile kayıt anlaşması imzaladıktan sonra Tinker Bell, Another Cinderella Story ve Wizards of Waverly Place gibi filmlerin soundtrack'larına da katkıda bulundu. 2008 yılında Selena Gomez, UNICEF İyi Niyet Elçisi olarak atandı. 2012 yılında Spring Breakers adlı gençlik filminde James Franco gibi isimlerle oyunculuk yaptı.

2011 yılında The Scene'nle yayınladığı When The Sun Goes Down adlı 3 albümünün ardından Nisan 2013'te 4. stüdyo ve ilk solo albümünün habercisi Come&Get It şarkısını yayınlamıştır. Ayrıca bu şarkı Gomez'in, ilk liste başarısını da beraberinde getirmiştir. 3 ay gibi bir süre ardından 2. teklisi Slow Down ı yayınlamıştır. İlk tekli kadar olmasa da bu tekli de hit olmayı başarabilmiştir.Ayrıca Unicef'in En Genç İyi Niyet Elçisi seçilmiştir. 2013 yılında Haziran ayında Gracie Elliot Teefey adında bir küçük kız kardeşi olmuştur.

Doğum gününden bir gün önce, 21 Temmuz 2013'te, Stars Dance adını verdiği ilk solo albümünü yayınlamıştır. Albüm kısa süre içerisinde iTunes'ta ilk sıraya yerleşmiştir.Diğer hit albümü Kis&Tell'deki en iyi parçalar Tell Me Something I Don't Know ve Naturally'dir.Ayrıca Tell Me Something I Don't Know parçası Another Cindirella Story'nin soundtrack şarkısıdır.

Also on FANDOM

Random Wiki