FANDOM

Rydel Lynch
Rydel.jpg
Profili
İsmi

Rydel Mary Lynch

Yaşı

9 Ağustos 1993 (20 yaşında)

Göz rengi

Kahverengi

Resmi Sitesi

R5 Rocks

Rydel Mary Lynch (9 Ağustos 1993 doğumlu) ABD'li şarkıcı ve kardeşleri Ross Lynch, Riker Lynch, Rocky Lynch ve en yakın arkadaşı Ellington Ratliff ile kurduğu R5 grubunun bayan üyesi.

Çocukluk Yılları

Rydel Mary Lynch, 9 Ağustos 1993'te Littleton, Colorado'da dünyaya geldi. Annesi Stormie, babası Mark Lynch'tir. 5 kardeşin içinde ikinci en büyük olandır ve tek kızdır. Klavye ve tef çalmayı, bunun yanı sıra dans etmeyi öğrenmiştir. Favorileri; En sevdiği renk pembe, en sevdiği parfüm Pink Sugar (ya da Pembe Şeker) ve en sevdiği süper kahraman Thor'dur. Çeşitli reklamlarda rol almıştır. Derek ve Julianne Hough'la kuzendir. Soyu Fransız, Alman, İskoç, Gal ve küçük miktarlarda İngiliz ve İrlandalı ve 1/6 oranında Danimarka içerir. Rydel ve kardeşleri eski evlerinin bodrumunda aileleri ve arkadaşları için küçük gösteriler yapardı. Onlar her zaman dışarı dönüktü. Rydel'ın abisi Riker 16 yaşına geldiğinde LA'ya giderek aktör olmaya karar verdi. Ailesi de evlerini oraya taşımaya karar verdiler. Rydel daha sonra çeşitli reklamlarda ve bir dans stüdyosunda sahne aldı ve Lynch'lerin grubuna Ellington da katıldı.

Kariyer

Oyunculuk Kariyeri

Yaz Okulu Müzikali'nde Crossroad Korosu Üyesi olarak rol aldı ve bu, onun başlangıcıydı. Ağabeyi Riker Lynch ile birlikte bir amigo olarak School Gyrls'te ortaya çıktı. O bir Vegas Showgirl olarak televizyon dizisi Bunheads'da, "Pilot" bölümünde yer aldı. Holly's Actual Kid 2'de Holly'nin Çocuğu olarak "A Day" bölümünde ortaya çıktı. Rydel, Teen Ink. Bunheads hakkında "Ben dansçılardan biriyim ve aldı alırsa, ABC aileyi havalandırmak gerekir" şeklinde konuştu.

Müzik Kariyeri

2009'da, Rydel, Riker, Rocky, Ross ve onların aile arkadaşı Ellington Ratliff'le birlikte R5 kuruldu ve Ryland da onların menajeri oldu. Nisan 2012'de, R5 Hollywood Records'la bir anlaşma imzaladı. Onlar "Call Me Maybe" coverının da gerçekleştiği West Coast Tour adı altında 10 günlük bir tura katıldılar. 2013 yılının başlarında, 4 şarkılık Loud adı altında bir EP çıkardılar.

İlk stüdyo albümleri Louder 24 Kasım 2013'te ortaya çıktı. Rydel albüm hakkında konuştu ve "Biz eğlenceli bir albüm çıkarmak istedik." dedi. Rydel R5'in başlangıç EP'i Ready Set Rock ve Love Me Like That 'te vokalist olarak görev aldı. Şarkı "amigo hip-hop jammer" ve dayanılmaz bir parti parçası olarak açıklanan bir bütün blues, rhytm ve biraz hüzün içeriyor. Devamı Gelecek...

Also on FANDOM

Random Wiki