FANDOM

Grup Şarkıları
R51

Soldan sağa Rydel Lynch, Riker Lynch, Ross Lynch, Ellington Ratliff ve Rocky Lynch.

R5, dört kardeş ve yakın arkadaşlarından oluşan şu an müzik sektöründe olan Amerikan Müzik Gruplarından biridir. 2009'da Ross Lynch (ritim gitarı ve vokal), Riker Lynch (bas ve vokal), Rocky Lynch (gitar ve vokal) Rydel Lynch (klavye ve vokal), son olarak da Ellington Ratliff (davul ve vokal) tarafından kurulmuştur. 2010 yılında kendi çıkardıkları EP'leri olan Ready Set Rock'ı yayınladılar.

Grubun adı R5 çünkü gruptaki herkesin adında veya soy adında "R" harfi bulunmakta.

Nisan 2012 yılında, grup Hollywood Records ile bir anlaşma imzaladı ve bunu resmi web sitesinden duyurdu. R5'in ikinci EP'si olan Loud, 19 Şubat 2013'te yayınlandı. Grubun ilk "uzun" albümü Louder (Türkçe çev; Yükselt), 24 Eylül 2013'te yayınlandı. Albümde sadece dört şarkı yoktu, yedi yenisi eklenmişti. Louder'dan "Pass Me By" müzik videosu iTunes'da 20 Ağustos 2013 tarihinde, grubun VEVO kanalında 29 Ağustos 2013'te yayınlandı. İkinci single (I Can't) Forget About You 25 Aralık 2013'te yayınlandı. İkinci EP'leri Heart Made Up On You, sırasıyla 4 yeni şarkıdan oluşuyordu:

R5

R5 Logosu

Geçmiş

Oluşum ve Ready Set Rock

R5, Littleton'da doğup büyüyen kardeşlerden oluşmuştur. Colorado'da yaşarken, Lynch kardeşler gösteri sanatları okuluna gitti. Ailelerine 5-6 yaşındayken küçük gösteriler yaptılar ve izlemek için en 1$ (ya da 1 Dolar) aldılar. 2008 yılında Riker 16 yaşındayken oyunculuk kariyeri için Los Angeles'a gitmek istediğine karar verdi ve tüm aile, ailenin bozulmaması için Los Angeles'a taşındı. Daha sonrasında tüm kardeşler reklamlarda çıkarak kendi kariyerlerini başlattılar. 2009'da, So You Think You Can Dance gösterisinde, 4 erkek kardeş dans takımındaydılar. Ekim 2008'de Kaliforniya Dans Stüdyosu'nda aile Ellington Ratliff'le tanıştı. Ratliff grubun davulcusu ve Rydel de klavyecisi oldu ve R5 kuruldu.

220px-Paparazzo Presents R5

Rocky, Ross ve Riker 2012 R5 West Coast Tour'da

2009 yılının ortalarında R5 hayranları için R5 TV adlı bir Youtube web dizi yapmaya başladı (daha sonrasında Şubat 2012'de yeni bir kanala geçtiler). Bugüne kadar 4 milyon tıklanma ile başarılarını kanıtlamışlardır. 2012 sonları için yıl boyunca Emanuel "Eman" Kiriakou ve Evan "Kidd" Bogart ile çalıştılar ve 19 Şubat 2013'te Loud'u yayınladılar. Kendi yaptıkları ilk müzik videoları 4 Eylül 2010'da çıkardıkları Can't Get Enough of You'ya yapılmıştı.

Devam edecek.

Also on FANDOM

Random Wiki