FANDOM

Niall Horan
Niall
Profili
İsmi

Niall James Horan

Yaşı

13 Eylül 1993 (23 yaşında)

Göz rengi

Siyah

Resmi Sitesi

{{{resmi sitesi}}}

Niall James Horan (d. 13 Eylül 1993, Mullingar), İrlandalı şarkıcı ve İngiliz-İrlandalı müzik grubu One Direction üyesidir.

Biyografi

Niall, 13 Eylül 1993'te Mullingar, Westmeath, İrlanda'da doğmuştur. Annesi Maura Gallagher, babası Bobby Horan, ağabeyi Greg Horan'dır. Ebeveynleri o 5 yaşındayken ayrılmıştır. Colaiste Mhuire adındaki bir Hristiyan okulunda okumuştur. Okulun korosundaydı.

The X Factor ve One Direction

2010'da X-Factor UK yarışmasına Ne-Yo'nun "So Sick" adlı şarkısıyla katılmıştır. Jüriden 2 evet ve 1 hayır alan Niall'ın son durumuna karar veren ve onu elemelerden geçirecek son "evet"i veren kişi Katy Perry'dir. Ancak acemi kampında arkadaşları Harry Styles, Liam Payne, Louis Tomlinson ve Zayn Malik gibi elenmiştir. Nicole Scherzinger onların elenmek için fazla yetenekli olduğunu söylemiş ve erkek grubu One Direction'ı kurmuştur. Diğer 4 arkadaşıyla birlikte One Direction olarak X-Factor'de final haftasına kadar başarıyla yarışıp yarışma üçüncüsü olmuşlardır. One Direction ile 5 single ve 1 stüdyo albümüne imza atmıştır. 2012 yılında 2 stüdyo albümü çıkarmışlardır. İlki Up All Night sonraki Take Me Home en sonuncusu Midnight Memories'dir. Son olarakta eski Rock şarkı olan One Way Or Another'a Klip çekmişlerdir.

Also on FANDOM

Random Wiki