FANDOM

Şarkıcı Şarkıları
Jessie J
Jessiej.jpg
Profili
İsmi

Jessie J

Yaşı

27 Mart 1988 (26 yaşında)

Göz rengi

Mavi

Resmi Sitesi

Jessie J

'Jessica Ellen Cornish (d. 27 Mart 1988), İngiliz pop müzik sanatçısı. İlk albüm anlaşmasını Island Records ile yapmış ve ardından ilk albümü Who You Areı piyasaya sürmüştür. Miley Cyrus ve Chris Brown'a yazdığı şarkı sözlerinden sonra ünlü olmuştur. Bu şarkılardan "Party in the U.S.A." başarılı olmuş ve birçok listeye girmiştir.

İlk çıkardığı şarkısı "Do It Like a Dude" Birleşik Krallık listelerinde 2. sıraya kadar çıkmıştır. Arkasından çıkardığı "Price Tag" şarkısı ise birçok listede 1. olmayı başarmıştır. Daha sonra albümünün 3. videosunu "Nobody's Perfect" şarkısına çekmiştir.

2. stüdyo albümü olan "Alive"'ı 23 Eylülde piyasaya sürmüştür. Albüm ilk haftasından İngiltere'de haftanın en çok satan 5 albümü arasına girmiştir. Albümden çekilecek 2. klibin "Thunder" olduğu Jessie J tarafından doğrulanmıştır. Sanatçının şu ana kadar 11 milyon single ve 2.5 milyonluk bir albüm satışı vardır.

Jessie Redbridge, Londra'da dünyaya geldi. Lise eğitimini Mayfield Lisesinde aldı. Jessie nin kendinden 5 ve 7 yaş büyük 2 kız kardeşi bulunmaktadır.

Jessie biseksüelliğe açık olduğunu bir konuşmasında dile getirmiştir.

Also on FANDOM

Random Wiki