FANDOM

Şarkıcı Şarkıları
Indila
10801478 1751786795045938 1207675883725084242 n.jpg
Profili
İsmi

Adila Sedraïa

Yaşı

26 Haziran 1984 (30 yaşında)

Göz rengi

Kahverengi

Resmi Sitesi

İndila

Adila Sedraïa (d. 26 Haziran 1984 [1] ParisFransa), bilinen adıyla IndilaFransız şarkıcı ve söz yazarı. 24 Şubat 2014'de yayımlanan Mini World albümündeki "Dernière Danse" şarkısı ile Fransa'da en iyi on single listesinde ikinci sırada bulunmaktadır. [2]

Hayatı ve KariyeriEdit

Adila Sedraïa 26 Haziran 1984 tarihinde Paris'te doğdu. Müzik kariyerine başlamadan önce Paris'in bir kasabası olan Rugnis'de turist rehberi olarak çalıştı. O zamanlarda şarkı söylemeyi çok sevdiğini fakat müzikle uğraşmak için fırsatların bulunmadığı ifade etmiştir. Sedraia; Fransız Le Parisien gazetesine verdiği bir röportajda, "Indila" adının kendisinin göbek adı olduğunu ve Hint kökenli bir kelime olduğunu söylemiştir. Bunun yanında, babasının Cezayir asıllı, annesinin ise HindistanKamboçya ve Mısır kökenli olarak belirtmiştir. [3]

Etkilendiği isimler arasında, Michael JacksonConcha Buika, Ismaël Lô, Jacques Brel, ve Hint şarkıcı Lata Mangeshkar bulunmaktadır. Indila, kendisini "Dünya'nın bir çocuğu" olarak tanımladığını ve şarkılarını Fransızcaİngilizce ve bazen de Hintçesöylediğini belirtmiştir. [4]

Indila, 2007 yılından beri prodüktör ve şarkı sözü yazarı Pascal Boniani Koeu ya da bilinen adıyla DJ Skalp ile evlidir.[5]

Also on FANDOM

Random Wiki