FANDOM

Harry Styles
Harry.jpg
Profili
İsmi

Harold Edward Milward Styles

Yaşı

1 Şubat 1994 (20 yaşında)

Göz rengi

Kahverengi

Resmi Sitesi

One Direction Music

Harold (Harry) Edward Milward Styles (d. 1 Şubat 1994 Holmes Chapel, Cheshire), İngiliz şarkıcı ve İngiliz-İrlandalı erkek müzik grubu One Direction üyesidir.

Biyografi

1 Şubat 1994 doğumlu olan Harry grubun en küçük üyesi. Holmes Chapel, Cheshire, İngiltere'de doğdu. Gemma adında bir ablası var. Harry 7 yaşındayken annesi ve babası boşandı. Holmes Chapel Comprehensive Okulu'nda eğitim gördü. Daha önce 'White Eskimo' adında bir grubun solistliğini yapmıştır.

The X Factor ve One Direction

Harry, X-Factor'e "Isn't She Lovely" şarkısı ile katıldı (12 Nisan 2010 ) ve iki evet alarak Boot Camp'a geçti. Boot Camp'ta "Stop Crying Your Heart Out" adlı şarkıyı seslendirdi. Ancak diğer grup üyeleri gibi o da Boot Camp'ta elendi. Simon Cowell onların elenmek için fazla yetenekli olduklarını söylemiş ve erkek grubu One Direction'ı kurmuştur. Diğer dört arkadaşıyla birlikte One Direction olarak X-Factor'de final haftasına kadar başarıyla yarışıp yarışma üçüncüsü olmuşlardır. One Direction ile 5 single ve 1 stüdyo albümüne imza atmıştır. Up All Night, One Direction gurubunun ilk albümüdür. 2012 yılında 2. stüdyo albümleri Take Me Home çıkmıştır.3. stüdyo albümleri olan Midnight Memories 25 Kasım 2013'de çıkmıştır.

Also on FANDOM

Random Wiki