FANDOM

Harry Styles
Harry
Profili
İsmi

Harold Edward Milward Styles

Yaşı

1 Şubat 1994 (20 yaşında)

Göz rengi

Kahverengi

Resmi Sitesi

One Direction Music

Harold (Harry) Edward Milward Styles (d. 1 Şubat 1994 Holmes Chapel, Cheshire), İngiliz şarkıcı ve İngiliz-İrlandalı erkek müzik grubu One Direction üyesidir.

Biyografi

1 Şubat 1994 doğumlu olan Harry grubun en küçük üyesi. Holmes Chapel, Cheshire, İngiltere'de doğdu. Gemma adında bir ablası var. Harry 7 yaşındayken annesi ve babası boşandı. Holmes Chapel Comprehensive Okulu'nda eğitim gördü. Daha önce 'White Eskimo' adında bir grubun solistliğini yapmıştır.

The X Factor ve One Direction

Harry, X-Factor'e "Isn't She Lovely" şarkısı ile katıldı (12 Nisan 2010 ) ve iki evet alarak Boot Camp'a geçti. Boot Camp'ta "Stop Crying Your Heart Out" adlı şarkıyı seslendirdi. Ancak diğer grup üyeleri gibi o da Boot Camp'ta elendi. Simon Cowell onların elenmek için fazla yetenekli olduklarını söylemiş ve erkek grubu One Direction'ı kurmuştur. Diğer dört arkadaşıyla birlikte One Direction olarak X-Factor'de final haftasına kadar başarıyla yarışıp yarışma üçüncüsü olmuşlardır. One Direction ile 5 single ve 1 stüdyo albümüne imza atmıştır. Up All Night, One Direction gurubunun ilk albümüdür. 2012 yılında 2. stüdyo albümleri Take Me Home çıkmıştır.3. stüdyo albümleri olan Midnight Memories 25 Kasım 2013'de çıkmıştır.