FANDOM

Frozen Afişi

Frozen (ya da "Karlar Ülkesi"), Walt Disney Animation Studios tarafından üretilen ve Walt Disney Pictures tarafından dağıtımı yapılan, 2013 yılı ABD yapımı 3D bilgisayar animasyonu müzikal-fantezi filmidir. Walt Disney Animation Studios'un filmleri serisinde 53. animasyon filmidir. İngilizce seslendirmeler Kristen Bell, Idina Menzel, Jonathan Groff, Josh Gad ve Santino Fontana tarafından yapılmıştır. Filmde Arendelle Prensesi ve Elsa'nın kız kardeşi Anna, cesur dağ adamı Kristoff ve onun tüm işlerine yerine getiren ren geyiği Sven'ın, işbirliği yaparak kar kraliçesi Elsa'yı bulmak ve buz büyüsünü yok etmek amacıyla yaptıkları yolculuk anlatılmaktadır. Şarkıcı Demi Lovato, bu film için Let It Go şarkısını seslendirmiştir. Filmin sonunda İngilizce olarak çalınmaktadır.

Konusu

Küçükken birbirleriyle çok iyi anlaşan iki kardeş Elsa ve Anna bir gün oyun oynarken Elsa'nın güçlerini kontrol edememesinden dolayı Anna yaralanır ve Kral ve Kraliçe onu büyü yapan cücelerin yanına götürür. Cüceler sihirin kalbe gelmediği sürece çıkarılabileceğini söylerler. Anna'yı iyileştirirler fakat zihninden Elsa ile geçirdikleri güzel anıları siler. Yıllar geçer ve büyürler. Kral ve Kraliçe geçirdikleri bir kaza sonucu ölür. Birkaç yıl sonra Elsa büyür ve Arendelle Kraliçesi olmak için ülkede Taç Giyme Töreni düzenlenir. Yıllar sonra ilk defa sarayın kapıları açılır fakat törende Anna ve Elsa'nın kavgası sonucu herkes Elsa'nın güçlerini öğrenir. Elsa ülkeyi terk eder. Macera da burada başlar.

Seslendirenler

Seslendirici Seslendirdiği karakter
Kristen Bell Anna (prenses)
Livvy Stubenrauch Anna'nın küçüklüğü
Katie Lopez Anna şarkı söylediğinde
Agatha Lee Monn Anna 9 yaşında şarkı söylediğinde
Idina Menzel Elsa( kraliçe)
Eva Bella Elsa'nın küçüklüğü
Jonathan Groff Kristoff
Josh Gad Olaf
Santino Fontana Hans
Alan Tudyk Weselton Dükü
Ciarán Hinds Troll Kralı Grand Pabbie
Chris Williams   Oaken
Bulda  Maia Wilson 
Maurice LaMarche Arendelle Kralı
Jennifer Lee Arendelle Kraliçesi

Also on FANDOM

Random Wiki