FANDOM

Şarkıcı Şarkıları
Cody Simpson
Codys.jpg
Profili
İsmi

Cody Robert Simpson

Yaşı

11 Ocak 1997 (17 yaşında)

Göz rengi

Yeşil

Resmi Sitesi

Cody Simpson

Cody Robert Simpson (d. 11 Ocak 1997, Queensland), Avustralyalı pop ve R&B şarkıcısı.

Hayatı

2009 yılında videosunu YouTube'de paylaşıp Shawn Campbell tarafından keşfedildi. The 7.30 Report adlı program tanınmasını sağladı. Flo Rida ile yaptığı şarkı "iYiYi" ile gündeme geldi. Diğer single'ı olan "Summertime" ise 20 Eylül 2010 tarihinde çıktı. Campbell ile yaptığı şarkıları kaydetmek için Haziran 2010 tarihinde Los Angeles'e taşındı. Aynı ay Cody Simpson, Sunrise adlı programa çıktı. 22 Haziran 2010 tarihinde Camplified 2010 Tour'a (Amerika genelinde yapılan bir konser turu) çıkacağı duyuruldu. 5 Temmuz 2010 ve 14 Ağustos 2010 tarihleri arasında ilk turunu yaptı. Popstar! adlı dergiye yaptığı röportajda özel bir şarkıdan esinlendiği belirtildi. 10 Ağustosta 2010 tarihinde Rock The Rapids Concert'in açılışını yapmak üzere Fifth Third Ballpark, Michigan'a gitti (B.o.B.'un konseri). 14 Ağustos 2010 tarihinde Shop Til You Rock Tour'a katıldı. İlk stüdyo albümü Paradise 2 Ekim 2012'de, ikinci stüdyo albümü Surfer's Paradise ise 17 Temmuz 2013'te yayımlandı.

Also on FANDOM

Random Wiki