FANDOM

Şarkıcı Şarkıları
Bella Thorne
Bella.jpg
Profili
İsmi

Bella Thorne

Yaşı

8 Ekim 1997 (16 yaşında)

Göz rengi

Kahverengi

Resmi Sitesi

https://www.facebook.com/bellathorne?ref=ts&fref=ts

Annabella Avery "Bella Thorne" (d. 8 Ekim 1997), Amerikan aktris, şarkıcı ve dansçıdır. Thorne'nun en iyi bilinen rolü başrolünü Zendaya ile paylaştığı Haydi Çalkala'daki CeCe Jones rolüdür. Babasını (Reinaldo) 9 yaşında iken kaybeden yetenekli güzel, hayata sımsıkı tutunup, yaşamına devam etmiştir. Annesi Tamara Thorne, profesyonel bir fotoğrafçıdır. Bella'nın sosyal sitelerde paylaştığı fotoğrafların çoğunun çekimi Tamara'ya aittir. Bu yetenekli güzelin hayranlarına verilen isim, kızlar için Bellarina, erkekler için Bellarino'dur.

Kariyeri

Thorne'ün kökeni İtalya'ya dayanmaktadır. En genç mankenlerden biri Thorne'dür, oyunculuğa başlamadan hemen önce çocuk model oldu. Birinci sınıfta disleksi tanısı kondu. Alacakaranlık Efsanesi" Bella Swan'i Kristen Stewart ve Haydi Çalkala'da başrolü paylaştığı Zendaya ile sıkı bir arkadaşlığı var. 2003 yılında ilk film deneyimini Stuck on You filminde yaptı. 2008 yılında oynadığı My Own Worst Enemy adlı dizide Taylor Lautner ile başrolü paylaştı ve yardımcı rolü ile bir Young Artist Award kazandı. 2009'da Forget Me Not adlı bir korku filminde oynadı. 2010 yılında Waverly Büyücüleri'nde Max'in sevgilisini oynadı. 2010 yılının sonunda Haydi Çalkala'da başrol olan Cece Jones rolünü oynamaktadır.Zendaya ile Haydi Çalkala dizisinde başrol paylaşmaktadırlar. 2013-2014 yıllarında Alacakaranlık Efsanesi'nin son filmi Geceyarısı Güneşi'nde Renesmee Cullen'ı oynayacaktır.

Also on FANDOM

Random Wiki