FANDOM

Şarkıcı Şarkıları
Austin Mahone
px
Profili
İsmi

Austin Carter Mahone

Yaşı

4 Nisan 1996 (17 yaşında)

Göz rengi

Kahverengi

Resmi Sitesi

Web:austinmahone.com

Austin Carter Mahone (d. 4 Nisan, 1996; San Antonio, Teksas) 2011 yılında internete yüklediği coverları ile ünlü olan Amerikan pop şarkıcıdır. Mahone'un ilk Single’ı "11:11" 14 Şubat, 2012’de piyasaya çıktı. İkinci Single’ı "Say Somethin" ise 30 Ağustos, 2012’da piyasaya sürüldü. Mahone,  Taylor Swift'in dördüncü albümü Red'i tanıtmak için çıktığı Red Tour'un açılış sanatçısı seçilmiştir.

Genel Bilgiler

Mahone önce videolarını arkadaşı Alex Constancio ile Haziran 2010’da müzik videolarını YouTube’a göndermeye başladı. Müzik videoları Ocak 2011’e kadar devam etti, ve çevrimiçi taraftar toplamaya başladı. Ekim 2011’de, Mahone Justin Bieber’ın "Mistletoe" şarkısını cover yaptığı bir video yayınladı. 28 Ağustos, 2012’de Mahone Chase/Universal Republic Records ile resmi olarak anlaşma imzaladığını duyurdu. Mahone'un ilk Single’ı 11:11 Billboard Heatseekers Songs tablosunda #19. sıraya yerleşti. İkinci Single’ı "Say Somethin'" birincisinden daha iyi olarak, Billboard Pop Songs tablosunda #34. Sıraya yerleşti.Mahone Billboard Social 50 listesinde #38. Sıraya yerleşti. 2 Aralık’ta listede #31. Sıraya yükseldi. Mahone'un hayran kitlesinin çoğuna genç insanlar hakim. 2012’de ilk olarak Springle Ball müzik konserinde çaldı. 2012’de Austin Mahone "Say Somethin'" isimli ikinci bir Single’ını piyasaya sürdü. Az sonra, Chichago’da B96 SummerBash’de ve 22 Haziran, 2012’de, New York City’de şarkı söyledi.

Also on FANDOM

Random Wiki