FANDOM

Ağustos 2014 -İlk 15 Gün-

1 Cuma

Bugün, "Twilight" serisinin güzel oyuncularından Ashley Greene'in de rol aldığı Keşke Burada Olsam filmi vizyona giriyor.

2 Cts.

Bu yıl ilki düzenlenecek olan Rock Off Festival, 2-3-4 Ağustos tarihlerinde

3 Pzr. İstanbul'dan bir yere ayrılamayanlar bu pazar Dalyan Club'ın havuzunda kaçamak yapabilir. Fenerbahçedeki mekan her gün saat 18:00e kadar açık.

5 Salı

Isle of Dreams adlı elektronik müzik festivali, 5-6-7 Ağustos'ta İstanbul Life Parkta olacak. Festival kapsamında dünyaca ünlü DJ'ler Avicii ve Afrojack de sahne alacak. Bilet için www.biletix.com.tr'yi tıkla!

6 Çar. Ferah bir nefes iyi hissettirir. Vivident White, "Gülüşünüz Parlasın" sloganıyla, "Naneli" ve "Balonlu Sakız" olmak üzere iki farklı çeşidiyle ve yaldızlı, parlak ambalajıyla dikkat çekiyor!

8 Cuma

Alternatif müziğin sevilen ismi Mabel Matiz, bu akşam İstanbul Jolly Joker sahnesinde. Biletini Biletix'ten ya da mekanın gişesinden alabilirsin.

9 Cts.

'Dünyanın en renkli partisi Life in Color, 9 Ağustos'ta Küçükçiftlik Parkı renklendirmeye geliyor! Dünyaca ünlü DJ'lerin sahne alacağı etkinlikte rengarenk bir gün, elektronik müzikseverleri bekliyor.

11 Pts.

Tarihi zenginliklikleri, kültürel dokuları ve doğal güzellikleriyle dünyanın en müthiş şehirlerinden biri olan İstanbul'un çok sesliliği, NoteLook "İstanbul The Polyphonic City" serisi derfterlerinde!

13 Çar.

Yerli sanatçıların birbirinden güzel çalışmalarını bulacağın Varolmayan Resimler sergisini, 14 Eylül Pazara kadar Mixer Galeride bulabilirsin.

Ağustos 2014 -İkinci 15 Gün-

15 Cuma

Bugün, eğlenceli animasyon filmi "Kahraman Şövalye" vizyonda. Kafa dağıtmaya birebir...

18 Pts.

Pizza'nın yazlığı, kışlığı mı olur deme; "Pizza Emirgan"ın kabak çiçekli ya da avokado ve karidesli yazlık pizzalarını dene ;)

20 Çarş

Bugün savaşçı prensesimiz Demi Lovato doğmuş, iyi ki doğmuş! Bizimle nice güzel yaşlara Demi :)

22 Cuma 

Müziğiyle insana huzur veren gruplardan Yeni Türkü, bu akşam İstanbul Jolly Joker'de sahne alıyor. Biletler Biletix'te ve mekanın kendi gişesinde...

25 Pts.

Seyidoğlu, farklı konseptleriyle hazırladığı pastalar ile hem damağa hem de göze hitap etmeyi iyi biliyor.

29 Cuma

Bugün, One Direction yakışıklılarından Liam Payne 21 yaşına giriyor. Ne de çabuk büyüyorlar :)

31 Pzr.

Arnavutköy'de açılan ve İstanbul'a yepyeni bir soluk getiren "ANY İstanbul"; rahat dekorasyonu, lezzetli menüsü ve keyifli lokasyonu ile ister kankalarla, ister sevgiliyle takılmak için çok uygun...

Also on FANDOM

Random Wiki